czwartek, 2 stycznia 2014

03 Zdrowe frytki - pomysł na obiad

Ile razy mieliście ochotę zjeść coś pysznego, czego sami sobie zabranialiście? Ile razy musieliście rezygnować ze swoich ulubionych potraw? Teraz już nie musicie! Chcę Wam przekazać mój sposób na pyszny, zdrowy i całkowicie dietetyczny obiad .

Beztłuszczowe frytki z piersią z kurczaka

Pomyślicie pewnie, czy beztłuszczowe frytki mogą być smaczne? Owszem, mogą ! Na pewno idealnie nie odwzorowują smaku z McDonald's ale również są przepyszne.
Zatem jedyne czego potrzebujecie to ziemniaki i ulubione przyprawy :)
Ziemniaki oczywiście należy obrać i pokroić, następnie posypać je Waszymi ulubionymi przyprawami. Dla ułatwienia podpowiem Wam, jakich przypraw ja użyłam, a mianowicie ziół prowansalskich i papryki. Kolejną rzeczą, która musisz zrobić jest nagrzanie piekarnika, wyłożenie blachy papierem do pieczenia i ułożenie w niej tak przygotowanych ziemniaków. Żeby uzyskać lepszy efekt, proponuję lekko spryskać ziemniaki olejem (Jednak nie jest to niezbędne) Teraz już tylko musisz kontrolować ich pieczenie i wyjąć, kiedy uznasz że są gotowe do konsumpcji ;) 



Drugą częścią obiadu jest pierś z kurczaka. Filet należy wysmarować przyprawami ( u mnie zioła prowansalskie, przyprawa do kurczaka ) i smażyć na patelni teflonowej, nie wymagającej użycia tłuszczu. 
Dobrym sposobem jest także posmarowanie filetu musztardą zanim zanim zaczniesz doprawiać go przyprawami i zostawić na jakiś czas w lodówce. Nabierze wtedy lepszego smaku. 



Mam nadzieję, że mój pomysł się Wam przyda i będziecie z niego korzystać. Życzę smacznego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz